[:LT]
- Tobulinti ugdymo procesą, keliant berniukų motyvaciją siekti vidurinio išsilavinimo bei aukštojo mokslo.
- Bendrojo lavinimo mokyklose numatyti priemones, formuojančias naują požiūrį apie moterų ir vyrų vaidmenį visuomenėje bei šeimoje, ir keičiančias nusistovėjusius stereotipus.
- Organizuoti profesinio informavimo, orientavimo ir konsultavimo užsiėmimus bendrojo lavinimo mokyklose, siekiant atsisakyti „moteriškų“ ir „vyriškų“ profesijų stereotipizavimo.
- Vykdant ikimokyklinių įstaigų bei bendrojo lavinimo mokyklų vadovų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimą, į mokymo programas įtraukti švietimą lyčių lygybės aspektu.
- Siekiant į mokyklą ir kitas švietimo įstaigas įtraukti daugiau vyrų mokytojų, taikyti švietėjiškas priemones: organizuoti apskritojo stalo diskusijas, profesinio orietavimo ir konsultavimo paslaugas mokyklose, o taip pat televizijos ir radijo laidas šia tema.
- Plėsti mokyklų neformalaus ugdymo būrelių bei įvairaus pobūdžio neformaliojo ugdymo mokymų pasiūlą, siekiant subalansuoto mergaičių ir berniukų dalyvavimo.
- Į bendrojo lavinimo mokyklų programas įtraukti moterų ir vyrų lygių galimybių aspekto integravomo pradmenys.
- Mokynių tarybas formuoti 40:60 principu.
- Siekti proporcingo lyčių dalyvavimo papomokinio užimtumo programose, pritraukiant merginas ir vaikinus į nestereotipines lyčiai veiklas (pvz. imtis priemonių įtraukiančių merginas į techninius būrelius; vaikinus – kultūrinius projektus).
- Vaikų ir jaunimo socializacijos programose, remiamose iš savivaldybių biudžetų, numatyti lyčių lygybės ugdymą.
- Organizuoti savivaldybės gyventojų neformalųjį švietimą lyčių lygybės klausimais.
- Karjeros koordinatoriui imtis priemonių skatinant moksleivius rinktis nestereotipines lyčiai specialybes, atsižvelgian į gabumus o ne į visuomenėje egziztuojančias nuostatas apie „moteriškas“ ir „vyriškas“ specialybes.
[:]